مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 05:152020-07-27پزشكي

رفتار انسان با طبیعت دنیای آینده را به دنیای ویروس ها تبدیل می کند


یک جامعه شناس، با بیان اینکه دنیای آینده با ویروس های بیشتری مواجه خواهد شد، گفت: برخورد انسان با طبیعت امراض و ویروس ها را زیاد می کند و باید رفتارمان را با طبیعت بهتر کنیم.

- ایسنا/گیلان یک جامعه شناس، با بیان اینکه دنیای آینده با ویروس های بیشتری مواجه خواهد شد، گفت: برخورد انسان با طبیعت امراض و ویروس ها را زیاد می کند و باید رفتارمان را با طبیعت بهتر کنیم.

دکتر رضا علیزاده در نشست تخصصی تحلیلی بر پیامدهای اجتماعی کرونا در استان گیلان ، با اشاره به درگیری یک ماه و 40 روزه خود با بیماری کرونا و تجربه نزدیک این رویداد ناشناخته، اظهار کرد: کرونا یک پدیده منحصر به فرد است و بسیاری از ابعاد جدید آن به مرور زمان نمایان می شود.

وی با بیان اینکه اعلام آمارهای روزانه حکایت از ابتلا و مرگ انسان های زیادی دارد، تصریح کرد: اعلام این اعداد برای گفتمان های سیاستگذاری، حاکمیتی و حتی پزشکی بسیار راحت است، اما تک تک این اعداد انسان هایی با علایق و ویژگی ها و شناخت ها و خانواده ها و دوستان و مشاغل و پیشینه های متفاوت هستند و اکنون آنان را در کنار خود نداریم.

این جامعه شناس، تبدیل اعداد کمی به مفاهیم کیفی را بسیار اثرگذار دانست و افزود: کرونا یک پدیده همه جایی و نادیدنی است و ویژگی خداگونه دارد، یعنی کرونا می تواند هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار انسان با طبیعت دنیای آینده را به دنیای ویروس ها تبدیل می کند

رفتار انسان با طبیعت دنیای آینده را به دنیای ویروس ها تبدیل می کند